mandag 10. september 2007

Kvifor lærer og kvifor HSH stord?

Eg har lenge tenkt over kva eg ville bli, og har ofte blitt spurt spørsmålet "kva har du tenkt å bli?" I starten var eg usikker, eg hadde lenge ikkje planar om noko framtidig arbeidsplass. Eg gikk fra allmennfaglig studier til mekaniske studier, og skifta meiningar til støtt og stadig. Det var ikkje før eg hadde hatt min siviltjeneste i Soria Moria barnehage at det gikk opp for meg at eg ville jobba med barn, men eg ville jobba på et litt høyere nivå en barnehagen. Eg fullførte min siviltjeneste og tok så påbygg for å få de nødvendige kriteriane for å studer som allmenlærar.

Eg ser på lærar yrkje som et meget givande yrkje og eit utfordrande og stadig i forandrings yrkje. Detta intreserar meg og eg har lyst å bli ein postiv kraft som vil forma og lære bort kunskap til framtidas samfunnsstyrerar.

Kvifor HSH stord? Jo det kan eg lett svara på, for det første hadde eg jo håpa på at studiet skulle bli lagt til Haugesund, for den åpenbare grunn at eg bor rett ved HSH Haugesund. Og eg har ikkje lyst å flytta til bergen for å studera, eg likar meg for godt i Haugesund til å gjera det :) Så det åpenbara valet blei Stord. Eg har bare høyrd positive ting om Stord og til nå har eg ikkje noko negativt å komma med om skulen, den ligge flott til, læringsmiljøet er bra, og eg har så langt bare hatt positive observasjonar av lærerane mine.

5 kommentarer:

tove sa...

Hei Espen
Så bra at du fikk siviltjenesten din i en barnehage da. Vet om flere gutter som har mer eller mindre tilfeldig hatt jobb i en barnehage og som har fått en "a ha" følelse med at dette var kjekt-og som har utdannet seg i samme rtning som du gjør nå. Det er vel ofte sånn at vi må prøve litt forskjellig før vi bestemmer oss hva vi vil.

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Hei, Espen...
Det skjer rett og slett for lite i bloggen din, så her trengs det ein skikkeleg innsats. Du manglar innlegg om Kommunikasjon og samarbeid, Læraren sitt mandat og mange oppgåver, Observasjon og erfaringa med det frå praksisveka, samt dagen i dag... No må du henga i!

Birgit :-)

Cecilie sin blogg sa...

Nå skal me væra kriiske, så eg får vel sie Espen at detta er fordårli ;) Du har en del og ta igjen og eg anbefale deg og setta igang før det er forseint. Husk at Birgitt får et inntrykk av korleis me er igjennom blogginga, så heng i!!! Et råd kan væra å lesa nokon bloggar og få litt råd og veiledning slik det kanskje blit lettare og komma igang!!!

Lykke til;)

Elisabeth sa...

Hei Espen!
Vil bare informere deg om at eg har nå blitt din kritiske venn!
Eg synes at du skriver veldig bra, men du ligger veldig langt etter. Så nå er det bare å sette i gang å skrive slika at du ikke blir hengende etter hele tiden.

Som Cecilie sier så er teller også bloggen på vurderingen.

Lykke til!!

reidun sa...

Hei Espen!
Eg ligger som du litt etter på blogginga, men prøver å komme ajour..
Det er ikkje alltid lett å bestemma seg for eit yrkje, men det er en stor fordel å ha litt å "slå i bordet med" når me skal søkja på arbeid.
Sjølv har eg jobba ein del før eg bestemte meg for denne utdanninga.
Eg hadde svært lita tru på meg sjølv og trudde ikkje at eg skulle fikse nokon ting. Med tre born som skal forsørges måtte eg ta eit val og koma meg opp på eit betre nivå når det gjelder økonomien.
Det er viktig å meistre ting, då veks sjølvtilliten. Så me får stå på! Me har veldig dyktige lærarar så dette bør gå fint;-) Reidun